wtorek, 27 sierpnia 2019

#43 Różowe LO

Witajcie. Dzisiaj coś w czym jestem świeżakiem i to jest moja druga praca robiona w takiej formie. Layout. Tak się nazywa ta forma. Mam nadzieję, że forma została spełniona. Kwiatki robione metodą quilling. Dawno nie robiłam i palce teraz bolą jak nie wiem. Ale myślę, że warto było :) Róż miałbyć motywem przewodnim. Na moim urządzeniu ten kolor jest całkiem nieźle widoczny. Myślę, że i u Was będzie ten sam efekt.  Oglądajcie i dajcie znać co o niej myślicie :)






Wystawiam również tą pracę w konkursie z bloga Wstążką i papierem.


https://papierowouagi.blogspot.com/2019/07/tutorial-i-konkurs.html


Oraz zgłaszam ją do konkursu z bloga Essy-floresy

Obraz może zawierać: tekst

https://essy-floresy.blogspot.com/2019/08/wyzwanie-50-rodzinne-wspomnienia.html

6 komentarzy:

  1. Aż mi dech zaparło. Cudownie wykorzystałaś quilling. Jestem zachwycona efektem. Bardzo dziękuję że bawisz się że mną na blogu ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam że aż takie wrażenia będą :) bo nie ukrywam po cichu podglądam Twoje prace i na nich się uczę nowych rzeczy :)

      Usuń
  2. Cudne LO i boskie kwiatuchy ;) dziękuję za udział w essowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Quillingowe mistrzostwo świata 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło super.Piękna praca.:)Życzę powodzenia wyzwaniach.:)

    OdpowiedzUsuń

#173 Różowa zima